Review

Tuttebelshop bestelling

Een van de webshops waar ik regelmatig wat bestel is de Tuttebelshop! Dit is een webshop van Jolanda en Anne-Marie, voornamelijk met nagellak en nailart producten, maar ook accessoires en parfums. En waarom juist deze webshop, uit de vele die er op het web rondzwerven? Vanwege hun geweldige collectie! Ze verkopen namelijk heel veel Safari (waar ik gek op ben), konad-nailart, en de nieuwste trends op nagellak gebied voor budgetprijzen!  KnipselVan de week (donderdag), plaatste ik een bestelling van 8 nieuwe Safari-lakjes. Binnen een uur had ik een mailtje in mijn mailbox, mijn bestelling was bevestigd en de betaling was geslaagd. En de volgende dag was hij verzonden! Ik kan dan niet wachten en stuiter de hele dag rondom de brievenbus. Helaas ben ik de rest van het weekend weggeweest en heb het pakje dus niet zo snel mogelijk uit de brievenbus kunnen halen. Maar gister heb ik hem dan toch uit mogen pakken. Kijken jullie mee?
2013-06-02 19.57.53 2013-06-02 20.06.45Mooie nieuwe kleurtjes voor de lente, en wat voor nailarts! Nieuw zijn dus 104 tot en met 111. Toen ik door mijn stash aan het zoeken was, had ik toch wel erg weinig lieve pastelkleurtjes. En laat nou toevallig de nieuwe pastel-collectie van Safari te bestellen zijn. Voor €1,25 per stuk heb ik deze pareltjes maar besteld.

Deze bestelling is nog te leveren via de brievenbus, wat een stuk goedkoper is. Elk flesje was netjes ingepakt met bubbeltjes-folie, zodat ze niet zouden beschadigen.
Wat ik erg prettig vind is de mogelijkheid om met IDeal te betalen. Hier geldt wel een toeslag van €1 voor, maar vind ik vele male fijner dan vooruit overmaken of rembours betalen.

In het verleden heb ik ook een paar keer bij deze webshop besteld, en elke keer was de service super! Binnen 3 dagen had ik mijn pakketje in huis, en vragen werden goed beantwoord. Gewoon perfect dus!

Als je dus opzoek bent naar budget (of iets duurdere) nagellak, heel veel nailart spulletjes, of andere producten. Ik zou zeker even een kijkje nemen bij de Tuttebelshop!

Kende je deze webshop al? 

4 thoughts on “Tuttebelshop bestelling

  1. Pingback: Safari – 55 Baby Girl Pink | BeautyandBlond

Geef een reactie

