Lifestyle

Photodiary #2

Zondag is het tijd voor een editie van mijn Photodiary. Hierin deel in mijn foto’s van de hele week, en vertel daar wat bij. Zo zien jullie ook een stukje van mijn persoonlijke leven. Elke week zal hier een nieuwe update van komen. Alles staat in chronologische volgorde, hope you enjoy! Deze week ben ik helaas een beetje te druk geweest en vergeten foto’s te maken, onthouden voor komende week!
Veel van deze foto’s zullen ook via Instagram verschijnen, je kunt mij volgen via @msfairyviolet.
2Wat was het weer toch heerlijk deze week! Het weekend begon al goed met een lekker zonnetje, en daar heb ik zeker de rest van de week van genoten. Het kleurtje staat ondertussen ook al goed op mijn huid.
En bij dit mooie zomerweer horen natuurlijk sandaaltjes en slippers, tijd voor een pedicure dus. Ik vond in mijn la deze lieve tenensprijders van  Herome, leuk met die hartjes toch.
Pakketje! Ondertussen weten jullie al wel hoe veel ik daarvan hou, en helemaal van kadootjes. Mijn lieve vriendje kocht Loverdose van de week voor me, super lekker en zo lief!

1

Ik heb de gameboy weer eens uit de kast gepakt en verder gegaan met Pokémon. Hier ben ik een half jaar geleden mee begonnen, en sindsdien nog niet uitgespeeld. Ondertussen schiet het lekker op.
Bij het opruimen van mijn kamer maar even de schoenen van mijn vriend aangetrokken, véél te groot! Zo ben ik net Klein Duimpje, hihi.
Gister was het weer tijd voor een middagje op het terras, een lekker wit biertje erbij. Samen met Charlotte van CherryCharlie over een hoop beautyproducten en blogs gepraat, lekker gezellig! Wel leuk om een mede-blogger in de buurt te hebben wonen.

Heb jij nog iets leuks gedaan deze week?

One thought on “Photodiary #2

Geef een reactie

