Lifestyle

Shoplog H&M #1

Jeeh! Pakketje van de H&M binnen gekregen. Nu het mooie weer er weer aankwam was het echt tijd voor wat nieuwe zomer-dingetjes. En aangezien de H&M nu een super leuke collectie heeft, heb ik daar het een en ander besteld. Foto’s van de achterkant maken is nog niet helemaal een succes, ik zal erop trainen!

2013-06-10 20.03.49 Jurkje 2Dit denimjurkje is nog eventjes een twijfelgevalletje. Van de voorkant vind ik hem hardstikke leuk, maar de achterkant nog niet helemaal. Dat het open is vind ik niet zo erg, maar onder het elastiek plooit het wel heel erg, wat ik niet zo heel mooi vind staan. Eventjes denken of ik er zelf wat aan ga vermaken, of hem terug stuur. Wat vinden jullie?
2013-06-10 20.03.40 Jurkje 1I love it! Lekker dun, fleurig, leuke knoopjes op de rug en natuurlijk de kleur, hardstikke leuk. Ga ik zeker heel veel dragen deze zomer.
2013-06-10 20.08.14 RokNog zo’n succes item, een donker grijse plooi rok! Leuk met een hoop plooien, een rits achterin en van lekkere trico-stof. Leuk te combineren met neon en pastel kleurtjes.

MixEn als laatste nog twee leuke dingetjes. Een leuk strapless polka-dot topje (I <3 polkadots) en een setje turkooise slippers. Vaak pas ik de schoenen bij de H&M niet, ze zijn te groot voor mijn kleine voetjes. Maar met slippers gaat het vaak wel goed, dus zodoende.

Wat vind jij het leukste? Zal ik het eerste jurkje houden of niet?

5 thoughts on “Shoplog H&M #1

  1. Pingback: OOTD #4 | BeautyandBlond

Geef een reactie

