Lifestyle

OOTD #4

Vorige week heb ik het een en ander besteld bij de H&M. En zoals ik toen in die shoplog vertelde, was ik niet helemaal zeker over een van de jurkjes. Na een middagje twijfelen besloot ik hem toch terug te brengen. Hij plooide teveel op mijn billen en zat op de rug ook niet erg mooi. Als ik dat gelijk al denk, weet ik dat ik hem toch nooit ga dragen, en dat is een beetje zonde. Zaterdag moest ik toch richting de stad, dus besloot ik dat jurkje om te ruilen voor een tegoedkaart. En laat het nou net uitverkoop zijn bij de H&M! Ik hou van sales, heerlijk. Maar wat is het bij de H&M een slagveld. Overal mensen die zich ergens langs proberen te duwen, mannen in rijtjes opgesteld bij de lift, wachten tot hun vrouwen en kinderen wat uitgezocht hebben, duiters die “even” een dagje weg gaan naar Enschede. Oorlog, echt waar. Maar desondanks ben ik toch geslaagd!
1Uit het 3-euro-schap, tussen alle vechtende moeders door, vistte ik dit vreselijk leuke hempje! Mooi licht-hemel-blauw, met een gave skull op de voorkant. Gewoon lekker voor in de zomer. Een stukje verderop, tussen de 7-euro-rekken vond ik dit ombre jurkje. Ik had hem al op de site zien staan, maar was niet helemaal overtuigd van het model. Iets te plomp en groot. Maar twee schappen verderop hingen de accessoires, en daar zag ik dit leuke licht-donker roze riempje hangen. Top combinatie! Lekker luchtig voor dit warme weer, maar toch ook super leuk!
2Eenmaal bij het 5-euro-rek aangekomen, na 10x op mijn tenen gestaan te zijn, hangertjes in mijn rug gepookt heb gehad en ontelbare keren netjes heb moeten vragen of ik er langs mocht, vond ik dit topje. Pastel roze, leuke opdruk, lekker wijd en superleuke ruglijn! Erg blij mee.
3En dan mijn topaankoop! Ik bracht een ander denim jurkje terug, en zag tussen al deze jurkjes een andere kleur demin hangen. En blijkt dat nou een nóg leuker jurkje te zijn, op het 10-euro-schap. Goede maat uitzoeken (waren er maar 2, dus ik had geluk) en meenemen. Lekker dunne stof, open rug (nu wel leuk) en decolleté bevorderend. De stof en pasvorm is zo stevig dat ik er in princiepe geen bh onderaan hoef. Wat mij betreft een top puntje! Nu heb ik het wel gedaan, omdat ik nog redelijk actieve dingen moest doen, en dan zit een bh wel fijn.
En met dit jurkje ook gelijk de Outfit of the Day! Gecombineerd met slippers, leuke armbandjes en knalkleurnagels.
2013-06-17 13.32.55 2013-06-17 13.33.16Wat wordt jouw lievelingszomerjurkje?

4 thoughts on “OOTD #4

Geef een reactie

