Lifestyle

Photodiary #3

Ik moet echt meer foto’s gaan maken! Het is weer duidelijk. Maar desondanks toch een Photodiary van afgelopen week. Zo zien jullie ook een stukje van mijn persoonlijke leven. Elke week zal hier een nieuwe update van komen. Alles staat in chronologische volgorde, hope you enjoy! Veel van deze foto’s zullen ook via Instagram verschijnen, je kunt mij volgen via @msfairyviolet.

1Het begon natuurlijk zondag, hardstikke mooi weer, en daarom een middagje op het terras doorgebracht. Op mijn weg naar huis kwam ik langs mijn buren, die lekker buiten zaten. Muziek aan, wijntje erbij en gezellig erbij zitten. ’s Avonds moest er ook nog gegeten worden, en heeft mijn vriend lekkere bakjes bij WoktoGo besteld, ik had Indonesische saté, heerlijk! Zoals jullie natuurlijk al wisten ben ik lid bij de Vestingbar, en een keer in de maand hebben wij Algemene Leden Vergadering (ALV), en daarbij hoort een maandblaadje (de Uier). Normaal doet ons Uier-hoofd dat, maar omdat zij met zwangerschapsverlof thuis zit, heb ik het deze (en waarschijnlijk ook volgende maand) op mij genomen. Vreselijk programma, dat Office Word, maar ze zijn hardstikke mooi geworden. Mijn lunch op een random dag. Lekkere boterhammetjes met kaas, een beetje mayonaise en komkommer. Smullen maar!
2Dinsdag ben ik even de Kruidvat in gedoken, om shampoo te kopen, en natuurlijk kwam ik met veel meer terug (bekijk hier mijn shopvlog!). Onderweg kon ik het niet laten om Chocolate Chip Cookies mee te nemen, heerlijk! Sinds ik een aangepast dieet heb gekregen, mag ik dit soort dingen eigenlijk niet meer, maar af en toe, oeeh! Bij het stofzuigen van mijn kamer kwam ik toch wel heel veel mieren tegen. Bleek er een nest onder mijn raam te zitten en ze allemaal via daar naar binnen te kruipen. Bah! Gelukkig zijn ze nu bijna weg, dankzij de goede tip van een vriend om waspoeder te stooien (werkt dus echt!), maar wat een kriebels kreeg ik van die beestjes. En bij dit mooie weer hoort voor mij weer droog en geklit haar, na het borstelen zit het na een uur alweer in de knoop.3Lekker op mijn stoel laptoppen! Ik  ben bezig met het uitzoeken van het maken van een nieuwe wordpress lay-out, from scratch. Best leuk, maar ook wel beetje veel werk. Gelukkig kon ik al wat CSS progammeren, ik zal jullie up-to-date houden. Zondag was de extreme luiheid-dag. Zaterdag hebben mijn vriend en ik namelijk gewerkt, hardstikke leuk feestje, maar het duurde ook tot een uur of 5, en voor alles schoongemaakt is, is het 7 uur. Om 3 uur zijn we dus eens uit bed komen rollen en de hele middag series gekeken en rondgehangen in mijn relaxte pjyamabroek (leuk printje toch?). Kennen jullie dat? Sudocrème? Ik gebruik het altijd voor de kloofjes tussen mijn tenen (met warm weer), en het ruikt zo vreselijk lekker! Echte nostalgie. Over facebook kreeg ik de nieuwe poster voor het UT Eindfeest te zien. Leuk concept! 5 Juli is dit feestje (in de Vestingbar natuurlijk), en het beloofd hardstikke leuk te worden!

Hoe zag jouw week eruit?

Geef een reactie

