Swatches

Safari – 347 Bright Melon

Voor vandaag een ander Safarilakje! Een heerlijk merk, met goede kwaliteit nagellak voor budgetprijzen, en héél veel keuze. Uit de vele lakjes die ik van Safari heb, vistte ik de volgende. Nummer 347, officieel hebben deze lakjes geen naam, vind ik erg jammer, en heb ze zelf dus maar namen gegeven. Bright Melon vond ik wel bij deze passen.
Het is een knaloranje lakje, et een beetje roze ondertoon, en een matte finish! Ik vind matte lakjes heel erg gaaf, mits het de goede kleur is. En volgens mij heb ik met deze de spijker op de meloen (?) geslagen! Deze kleur past ook erg goed bij mijn nieuwe denim jurkje.
Veel Safari lakjes hebben wel twee lagen nodig voor ze goed dekken. Zoals je op de eerste foto kunt zien (na 1 laagje), schijnt hij nog een beetje door. Maar na een tweede laag is dit helemaal opgelost. Dit flesje bevat 12 ml en in diverse onlineshops te bestellen voor gemiddeld €1,25.
2013-06-17 12.45.10 2013-06-17 13.16.02
Wat vind jij van matte nagellak?2013-06-17 13.16.09

3 thoughts on “Safari – 347 Bright Melon

Geef een reactie

