Nailart

Schuurfeest nails

Van de week was het Schuurfeest! Een van mijn favoriete feestjes. Ik kom zelf uit de Achterhoek, en ondanks dat ik het niet heel vaak meegemaakt heb, er zijn een hoop schuurfeestjes. Achter bij het huis, in de schuur of keet, biertjes drinken, muziek erbij, klompen aan en hardstikke gezellig.

En dat feestje wordt eens in het half jaar georganiseerd in de Vestingbar. Dit is een kroeg op de campus van Enschede, gerund door en voor studenten, en haar leden zijn lid van de Studentenvereniging de Gevreesde Koe. Ons logo is daarom ook een koe, een hardstikke coole koe.

Wat is nou een betere combinatie dan schuurfeesten en koeien? Hiermee heb ik de volgende nailart gemaakt. Ik maak vaak voor themafeestjes een nailart, vind ik leuk. Gebruikt hiervoor:

  • Safari 56 White
  • Safari Neon Green
  • Safari 55 Baby Girl Pink
  • Catrice Quick Dry and Shone Topcoat
  • Sponsje

2013-06-13 15.47.13
Leuk of niet?

4 thoughts on “Schuurfeest nails

  1. Jaaa die waren echt awesome! tap tap tap frituur frituur frituur ;-) Wanneer komen er tutorials online van de “Frank & Marieke Knutselclub”? Daar moet je echt iets mee gaan doen, de naam alleen al is té geniaal om te laten liggen…

Geef een reactie

