Lifestyle

Shoplog & No-buy

Gister was het weer zo ver, pakketjes. Vorige week kon ik mij niet inhouden, 25% korting op alle China Glaze bij de Boozyshop! Ik bestelde vijf prachtige lakjes en die wilde ik graag aan jullie laten zien. China Glaze is een van mijn favoriete nagellak-merken. De flesjes zijn groot, 14 ml, en de kwastjes lakken heel erg fijn, smal, rond afgesneden. Elke collectie is weer speciaal, denk aan Sunsational, Texture, Hologlam, Tranzitions. PicMonkey CollageOndanks dat ik al hardstikke veel nagellak heb, heb ik nog weinig ‘specials’. En daarom heb ik ik de volgende lakjes besteld:

  • Texture – Bump & Grind
  • Texture – Itty, Bitty & Gritty
  • Hologlam – Galactic Gray
  • On Safari – Exotic Encounter
  • Sunsational – Keepin’ it Teal

Omdat de Boozyshop 5 jaar bestond gaven ze elke dag een andere korting, en op donderdag dus 25% korting op China Glaze. En bij elke bestelling (boven de €25) krijg je een presentje! Een hardstikke leuke roze limited edition Boozyshop nagellak. Altijd leuk meegenomen.

2013-06-19 13.47.06 2013-06-19 13.47.22 2013-06-19 13.47.29 2013-06-19 13.47.36En na deze aankoop heb ik voor mezelf een no-buy ingesteld. Voor nagellak én andere (niet benodigde) makeup. Welgeteld heb ik onderhand 118 flesjes nagellak in mijn bezit, en dat lijkt mij voor de komende tijd wel voldoende. Ook heb ik het idee dat ik vergeet welke leuke lakjes ik allemaal heb, omdat het er zo vreselijk veel zijn. Nu heb ik rustig de tijd alles te categoriseren, een overzicht voor jullie te maken en alles te swatchen. Dit overzicht kun je dus binnenkort op mijn blog verwachten.
Deze no-buy heeft nog geen vastgesteld einde. Ik denk dat de komende maand wel een mooi streven is, maar langer is zeker niet erg. Ik heb gewoon al zoveel spulletjes, en als student groeit het geld je niet op de rug, dus vandaar deze beslissing. Ik hoop dat het me gaat lukken!

Heb jij nog leuke dingen gekocht laatst? En heb je nog no-buy tips?

3 thoughts on “Shoplog & No-buy

  1. Pingback: China Glaze – 1188 Bump & Grind | BeautyandBlond

  2. Pingback: Photodiary #4 | BeautyandBlond

  3. Pingback: China Glaze – 1209 Galactic Gray | BeautyandBlond

Geef een reactie

