Swatches

China Glaze – 1188 Bump & Grind

Laatst kocht ik een paar nieuwe China Glaze lakjes, bij de Boozyshop. Lees hier dat artikel! Ook kocht ik twee Texture lakjes. Dit is een nieuwe collectie van China Glaze en heeft een zand-textuur. Totaal anders dan de liquid sand van OPI trouwens. Deze drogen op en krijgen dan pas textuur, maar bij de China Glaze lakjes zit het “zand” al in de lak zelf. Nog nergens heb ik een collectie gezien die op deze leek.

MariahCareyOPI3 matte polish looksIn totaal zijn er 6 kleuren beschikbaar, en deze is een de twee lakjes die ik in bezit heb. Nummer 1188, Bump & Grind, erg leuke naam. Een donkere knalroze lak. Ik had verwacht dat het lakken met deze textuur erg moeilijk zou zijn, maar dat viel mij alles mee! Eigenlijk is het lakken niet moeilijker dan met andere nagellak. Met de kwastjes van China Glaze kun je netjes 3 stroken lakken, en zodra de lak een beetje opdroogt (wat erg snel gaat), zie je de stukjes steeds meer naar voren komen. Op de volgende foto’s heb ik een enkel laagje gelakt, en hij dekt verschrikkelijk goed.
2013-06-21 13.16.202013-06-21 13.16.13Je kunt er voor kiezen om meerdere een laagjes te lakken, dan wordt de zand textuur compacter. Ben benieuwd wat voor leuke dingen je hiermee nog zou kunnen doen, bijvoorbeeld met andere kleuren en nailarts.

2013-06-21 14.01.52

2013-06-21 14.01.59Het is zeker eventjes wennen! In het begin dacht ik, wat heb ik op mijn nagels?, en het blijft nog een beetje aan je haar en stof hangen. Maar binnen een uurtje zijn de scherpe hoekjes eraf gesleten en ben je eraan gewend.

China Glaze blijft een van mijn lievelingsmerken. Alle China Glaze flesjes en kwastjes zijn hetzelfde: 14 ml (best groot dus), en smal rond afgesneden kwastje en kosten €5,95. Voor mij is dit niet heel erg goedkoop, maar voor zulke speciale prachtlakjes wil ik daar best even voor sparen. China Glaze is bij meerdere webshops verkrijgbaar, waaronder de Boozyshop en Pretty Polish.

Was je al bekend met deze texture-nagellak?

One thought on “China Glaze – 1188 Bump & Grind

Geef een reactie

