Beauty/Review

Unboxing GlossyBox & Essentials Juni’13

Vandaag een dubbele unboxing-post, want deze week kreeg ik en de Glossybox (donderdag) en de Glossybox Essentials thuis gestuurd! Allebei verschillende boxen, van hetzelfde merk. Ik was erg benieuwd wat erin zou zitten, kijk je mee?

Glossybox
2013-06-21 12.37.08
De Glossybox is een beautybox waar je je op kunt abbonneren. Elke maand krijg je dan een mooie box thuis gestuurd, gevuld met beautyproducten, fullsize en/of minaturen. Voor deze box betaal je €15 in de maand, en daarvoor krijg je een hoop leuke producten thuis, die je dan lekker uit kunt proberen! Erg prettig vind ik dat de Glossybox werkt met een beautyprofiel, waarin je de soort en kleur van je huid, haarkleur en smaak kunt doorgeven, waar jouw box dan op aangepast wordt. En ik merk ook dat ze er wat rekening mee houden. Als ik meerdere unboxing video’s en posts bekijk, zie ik wel wat verschillen met mijn box. Geen hele grote, maar bijvoorbeeld een andere kleur nagellak of oogpotlood. Toch mooi meegenomen. De box van deze maand bevatte ook een €10 kortingskaart voor Zalando, jammer dat ik net in mijn non-buy zit.

2013-06-21 12.37.26

Budgetproducten, I Love them! Ik zal ook wel moeten, want als student heb je niet heel veel geld. Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van deze box, ken ik niet alle budgetproducten al? Wel erg leuk dat ze deze maand ook een budget-box maken, maar ze hebben ook al de Essentialsbox (die vol zit met drogisterijproducten), en dat vind ik een beetje dubbelop.

2013-06-21 12.37.38

Producten glossyboxJeeeh! Wat een lekkere volle box. Deze maand weer een hoop fullsize producten.  Alles bij elkaar opgeteld bevat de box voor €27,29 aan producten, terwijl de box maar €15 kostte. Alle boxen bevatten een flink hoger bedrag aan producten, dus je krijgt zeker waar voor je geld. In de vorige Glossybox en in de Truly Yours box zaten ook een haaropfrisser en een droogshampoo, en moet eerlijk zijn dat ik deze nog niet heb gebruikt. Misschien moet ik dat maar een keertje gaan doen. Een mascara van Miners, dat merk kende ik nog niet, maar het borsteltje ziet er welbelovend uit. Mascara kun je altijd wel gebruiken. Ik ben gék op bodylotions en andere vormen van huidverzorging, dus deze box is zeker kassa voor mij. De reclames van de Dove Verzorgende Douchecrème heb ik al voorbij zien komen, en ben zeker benieuwd naar het gebruik. En natuurlijk, de beautywereld wordt overspoelt met oliën, voor je haar, je nagels, en je huid, lekker om eens uit te proberen dus. Daarnaast nog een Sex and the City Deodorant, altijd handig, aangezien de vorige (uit de Young Box) bijna op is. En als laatste een acné killer masker. Nog nooit van gehoord, maar wel hoop commotie over op het web. Eerst eens even lekker research doen dus. Een super volle box, met allemaal producten die ik graag proberen en ook nog eens aan kan schaffen. Ik ben helemaal blij!

Glossybox Essentials
2013-06-22 15.59.48

De Glossybox vind ik een heerlijk concept, elke maand sta ik weer te springen als de postbode komt. En de selectie aan producten is ook altijd hardstikke leuk, maar vaak miniaturen van erg dure fullsize producten. Hoe lekker ik ze ook vind, en minaturen zijn snel op, de fullsize producten aanschaffen is voor mij te duur. En toen kwam er een nieuw concept, wat begon met de GlossyBox Young Beauty! In Maart kwam hier de eerste box van, de unboxing kun je hier lezen. Voor €10 6 fullsize producten van bekende drogisterijenmerken. Een uitkomst voor mij dus, producten die ik meer nodig heb/gebruik, waarvan de fullsize prijs ook niet zo hoog is. Zo kan ik toch leuke nieuwe dingen blijven proberen, en daarna nog eens aanschaffen als ze bevielen. En nu is dit de tweede editie van deze box, die de nieuwe naam ‘Glossybox Essentials’ heeft gekregen. Benieuwd? Ik wel!
2013-06-21 12.41.51Een box vol 6 zomerse producten, die handig zijn in het dagelijks gebruik. Beloofd een hele hoop. En ook deze verpakking is om te toveren tot een laadje, wat leuk! Wat ik alleen een beetje jammer vind (sorry perfectionist), is dat dit laadje net iets kleiner is dan de box uit Maart. Bergt toch wat minder mooi op in de kast. Iets om aan te denken voor de volgende keer? 2013-06-21 12.41.59 Producten Essentials BoxZomerse producten, it is! En zeker dat je ze dagelijks kunt gebruiken. Ik vind het zelf altijd erg prettig dat de promotie klopt met het product, en dat hier ook zeker het geval. Opgeteld bevat de box een inhoud ter waarde van €27,14 , een hele hoop meer dan wat ik er voor betaald heb. Altijd mooi meegenomen denk ik altijd. Net als in de Truly Yours box van vorige maand, bevat deze een lekkere TBS bodybutter. Ik heb altijd het idee dat de verschillende boxen veel overeenkomsten hebben, wat soms een beetje jammer is. Vandaar de tip, als je het niet leuk vind om soms ‘hetzelfde’ te krijgen, abbonneer je maar op 1 merk box. Maar in het geval van bodybutter heb ik daar geen enkel probleem mee. Een Puma geurtje! Nog nooit eerder heeft er een grotere verpakking parfum in een van mijn boxen gezeten (alleen soms wat samples), dus dit is zeker leuk, en hij ruikt ook hardstikke lekker. Colgate heeft een nieuwe lijn, voor wittere tanden, waar deze tandpasta ook voor zou moeten zorgen. Aangezien ik altijd al best gele tanden heb gehad, heb ik dit altijd al eens willen proberen. En nagellak, meer nagellak! Bell is een merk waar ik nog nooit van gehoord heb, maar de kleur spreekt mij zeker aan. En meer deodorant, een handige mini voor in de tas, ga ik zeker gebruiken. En ik ben erg benieuwd naar het linen-dry effect wat Rexona beloofd. En tot slot een lekker Dragon Fruit masker, kan nooit kwaad.

Conclusie
Wat een volle boxen weer deze maand, met een hoop producten die ik graag wil proberen. Beetje jammer dat beide boxen een deodorant en masker bevatten, daar kan naar mijn mening nog wat meer rekening mee gehouden worden. Want ondanks dat het verschillende boxen zijn, zouden een hoop mensen ze allebei bestellen. Maar gelukkig is dat met deodorant helemaal niet erg. Verder, Tumbs Up Glossybox! You made me a happy girl!

Heb jij deze week ook een beautybox ontvangen?

5 thoughts on “Unboxing GlossyBox & Essentials Juni’13

  1. Ik ben momenteel op geen enkele box meer geabonneerd, maar vind deze artikels altijd wel leuk om te zien :-) En dan krijg dus ook telkens weer zin om me te abonneren, lol.

  2. Pingback: Photodiary #4 | BeautyandBlond

Geef een reactie

