Lifestyle

Inspiring #4

Elke week zal ik een inspiring-post maken! Hierin zal ik leuke inspiraties posten die ik door de week heen heb gevonden op Pinterest. Ik “pin” alles wat ik leuk vind, en zal dus eens in de week een selectie voor jullie maken. Ik ben overigens te volgen op Pinterest via @BeautyandBlond, waar dus nog meer leuks voorbij komt!
Om wat meer structuur in deze posts te brengen heb ik een indeling gemaakt: nails, hair, makeup, clothes, DIY’s en een quote. Per week verschilt het een beetje hoeveel van elke categorie er zijn, ligt er net even aan hoeveel leuks ik kan vinden.

Nails
1 2Hair
1 2
Makeup
1
Clothes
1 2
DIY

PicMonkey CollageQuote
c6d5f0c8648e29e7f3672572932a712b

Heb jij een Pinterest-account? Zo ja, volg je me al?

One thought on “Inspiring #4

Geef een reactie

