Lifestyle

Photodiary #4

Deze week was weer een drukke week, met mooi en heel erg slecht weer. Ik heb de intressante foto’s van deze week geselecteerd. Zo zien jullie ook een stukje van mijn persoonlijke leven. Elke week zal hier een nieuwe update van komen. Alles staat in chronologische volgorde, hope you enjoy! Veel van deze foto’s zullen ook via Instagram verschijnen, je kunt mij volgen via @msfairyviolet.

1Deze week begon met erg mooi weer, vooral dinsdag. Het was zo erg warm, dat we die middag het badje op het terras hebben gezet, en de hele middag verkoeld daar hebben gezeten. Een van mijn vrienden maakt vaak overal stapels van, en ook weer van deze saus en frisflessen. Heel creatief, denk ik. De voorspellingen voor woensdag waren al niet zo goed, 34 graden en flinke onweer, en of het geregend heeft. Maar dat werd nog heel veel erger de volgende dag. Ook kreeg ik een leuk mailtje, mijn Glossybox was onderweg! 2Donderdag opweg naar de supermarkt zag ik dat ze de hele weg aan het opbreken waren, en daarom moesten de bussen heel raar omrijden. Gelukkig kon ik gewoon mijn boodschapjes doen! En toen ik net thuis was brak de hemel open, verschrikkelijk zeg. Onweer, regen, bliksem, windstoten, ik was blij dat ik nog eventjes binnen zat. Helaas moest ik die avond ook werken, en dus nog op de fiets. Eenmaal daar aangekomen stond een deel van de bar blank, balen! Maar met dit slechte weer heb je wel meer tijd voor spelletjes. Ik speelde al een tijdje Cut the Rope, maar kwam steeds maar niet verder. Nu ik ook Time Travel en Experiments heb, ben ik weer verder gegaan. Komen steeds leuke nieuwe boxen bij, met raketten bijvoorbeeld. En even gezondigd, twee heerlijke tompoezen, helemaal voor mij! Vriend was beetje teleurgesteld toen hij thuis kwam, want hij had er ook nog een gelust, maar mijn eetlust kon zich niet bedwingen. Waren wel heel lekker trouwens.3akketjes! Aaah pakketjes! Drie keer deze week stond de postbode voor de deur, met mijn Boozyshop bestelling (lees hier de shoplog), en de Glossybox en de Glossybox Essentials (lees hier de unboxing!). Hardstikke leuk, zoveel pakketjes, en zoveel spulletjes. Kan ik echt heel erg blij van worden. Bij Cut the Rope weer een nieuwe box ‘unlocked’, nu met grappige miertjes. Leuke puzzeltjes zijn het elke keer. En nu zit ik op bed, aflevering Lost aan, laptop op schoot, en gigantisch aan het uitbuiken van de lamachun. We hadden etPen besteld, en ik had nog nooit een lamachun gehad. Maar damn wat is dat lekker! Grote klodder knoflooksaus en wat frietjes, en toen zat ik tot de nok vol. Af en toe wel eens lekker om niet te hoeven koken en slecht te eten.

Dan nog even een speciaal stukje gewijd aan donderdag. Zoals ik al eerder zei was het verschrikkelijk noodweer, en wij hier in het verre Enschede hebben daar flink overlast van gehad. Diverse straten waren afgezet, huizen waren ondergelopen en de afwatering kon de grote hoeveelheden niet meer aan. Vooral op de Universiteit hebben we er last van gehad. En dat leverde een hoop plaatjes op. Daar even een leuke collectie van. PicMonkey CollagePicMonkey Collage21013435_549425211783880_802375439_nNaast een hoop overlast, hebben mensen zeker ook lol gemaakt in al dit water. Met de kano over de rotonde of met je rubberbootje door de stad, het gebeurde allemaal. En tot slot nog deze meme. En die heeft voor mensen die Enschede niet kennen wel wat uitleg nodig. Dit kerktopje staat op de Boulevard in de vijver, als een monument. Nu was deze vijver flink overstroomt, net als de rest van de campus, maar dat kerkje stond er al. Ookal leek het nu echt alsof hij gezonken was!
Hoe was jou week? Nog last gehad van het noodweer?

4 thoughts on “Photodiary #4

  1. echt vervelend hoe het weer zo kan veranderen :( en wat erg die overlast.. wij hebben gelukkig niets gehad maar NL is zo klein maar als je het zo ziet hoe het kan verschillen, ook weer heel groot!

Geef een reactie

