Swatches

China Glaze – 1209 Galactic Gray

Vorige week kreeg ik dit super pakketje van de Boozyshop binnen. De Hologlam collectie van China Glaze is al een tijdje uit, en ik heb diverse blogs al een hele hoop swatches gezien en reviews gelezen. Deze collectie bestaat uit 12 prachtige kleurtjes, met een holografisch effect. Van deze 12 wat roze/rode en blauwe/paarse tinten. En een groene en grijze. En de mooiste van allemaal leek mij Galactic Gray, de donker grijze lak. En nu heb ik hem in huis!

China Glaze Hologram Collection

Bij het swatchen kwam ik er al achter, een laagje is niet genoeg. Hij dekt nog niet voldoende, en het effect komt nog niet goed naar voren. Dus een tweede laagje moest sowieso. Het werd al beter beter, hij dekt voldoende, maar het effect kwam nog niet helemaal goed uit. En na het lakken van het derde laagje was het helemaal perfect! Gelukkig droogt China Glaze nagellak snel, dus zo veel tijd ben ik niet kwijt geweest aan het lakken van dit pareltje. De flesjes van China Glaze bevatten 14 ml en worden verkocht voor €5,95. Deze speciale collectie is echter wat duurder, per stuk €8,95. Maar aangezien ik ze kocht met 25% korting viel het weer alles mee!

Hieronder zie je hoe het effect beter werd na verschillende laagjes. En nog wat laatste foto’s, wat een prachtlakje! Ik moet zeggen dat het erg moeilijk was of dit effect vast te leggen met de camera, ik hoop dat het voldoende gelukt is!
PicMonkey Collage2013-06-23 16.50.33 2013-06-23 16.50.46 2013-06-23 16.50.53Heb jij al een Hologlam lakje in huis?

One thought on “China Glaze – 1209 Galactic Gray

Geef een reactie

