Nailart

Lovely Colours

Kleurtjes, heel veel kleurtjes! Een trent die helemaal hip is tegenwoordig zijn de kleuren die in elkaar overlopen, ook wel ombre genoemd. Dit wordt toegepast in bijvoorbeeld nailarts, kleren en haarkleuren.  Hier zijn al vele soorten nailarts van, vaak gemaakt met sponsjes of kwastjes. Maar de laatste tijd zie ik ook een andere soort nailart voorbij komen. 5 tinten van dezelfde kleur, allemaal op hun eigen nagel. Even een kleine inspiratie via Pinterest.
PicMonkey CollageNu leek het mij leuk om ook zo’n nailart te maken, met vrolijke felle kleurtjes. En dat is zeker gelukt. Ik heb de volgende lakjes gebruikt:
2013-06-25 17.06.26

  • Safari 56 – Wit
  • Safari 342 – Paars
  • Essence 125 – Absolutely Blue
  • Safari 25 – Bordeaux Paars
  • Cremes – English Rose

Ik besloot om er met wit leuke hartjes aan toe te voegen. Met je dottingtool is dit helemaal niet moeilijk, en geeft wel een leuke toevoeging. Als je benieuwd bent hoe ik deze hartjes maak, lees dan even deze tutorial, super easy!2013-06-25 18.02.41 2013-06-25 18.02.47Wat vind je van deze nailart?

3 thoughts on “Lovely Colours

Geef een reactie

