Swatches

Safari 330 – Mouse Grey

Na alle felle kleurtjes van de afgelopen week, was het vandaag tijd voor een rustig lakje vandaag. Lang heb ik door mijn stash gezocht, tot ik dit gave grijze lakje van Safari tegenkwam. Normaal heb ik niets met grijs, niet in kleren, schoenen, makeup of nagellak. Maar in combinatie met een legergroen broekje is deze kleur grijs toch wel erg leuk.

Safari lakjes zijn bij verschillende webshops te verkrijgen voor ongeveer €1,50 per flesje. Helaas hebben deze lakjes geen naam, alleen maar nummers. Ik vind het wel leuk om ze zelf een naam te geven, en heb deze kleur dus maar Mouse Grey gedoopt. Deze nagellak dekt erg goed en is in duizend verschillende kleuren te krijgen. Lekker budget proof dus!
2013-06-27 17.31.40 2013-06-27 17.31.58Draag je wel eens grijze nagellak?

One thought on “Safari 330 – Mouse Grey

Geef een reactie

