Swatches

China Glaze – Goddess

Dat mijn blog BeautyandBlond heet heeft een reden, ik ben blond. Niet alleen qua haarkleur maar ook qua acties. Ik laat meerdere malen per dag bijna iets vallen, dacht dat Sint Petersburg in Zuid-Afrika lag en sommige grapjes komen een tijdje later pas binnen. En vandaag weer; ik wilde een mooi lakje gaan swatchen, zocht er eentje uit, bedacht mij ‘hé die had ik al geswatched’, ging eventjes wat anders doen en bam, alles vergeten. Ondanks dat Little Miss Sunshine van Essence een mooi lakje is, is het een beetje overbodig om hem twee keer in twee maanden te swatchen.
Maar laat ik er nou een prachtige glitterlak bij vinden, die er bij past!2013-07-01 13.22.37
China Glaze Goddess, nummer 829, is al een ouder lakje. Hij komt namelijk uit de Specialty Collection uit 2009. Goddess heeft  een licht goude glitter in een transparante basis, en als je goed kijkt ook een kleine goude shimmer. Het is zeker weten een eye-catcher, de glans springt van je nagels af.

Alle China Glaze lakjes zijn qua formaat en kwastjes het zelfde, ook deze. Destijds heb ik hem voor €5,95 gekocht, maar weet niet of hij nog steeds verkrijgbaar is. Desondanks toch een prachtig lakje om aan jullie te laten zien!
2013-07-01 13.22.54 2013-07-01 13.23.09Vooral bij de laatste foto kun je goed de subtiele goude shimmer zien (bijv. op mijn middelvinger). Dit effect heeft het net een beetje dat éxtra. Ik vind het erg moeilijk uit te leggen, maar het is net dat leuke riempje bij dat jurkje, of die wing aan de eyeliner. Net dat kleine beetje wat het extra leuk maakt.

Wat is jouw favoriete glitterlak?

 

4 thoughts on “China Glaze – Goddess

  1. Pingback: Glitternagellak verwijderen | BeautyandBlond

Geef een reactie

