Lifestyle

Inspiring #5

Meerdere bloggers en blogsters schijnen er de laatste tijd al last van te hebben: ingeplande artikelen die niet verschijnen. Dit gebeurde bij mij helaas dit weekend ook. Het artikel van vrijdag, zaterdag én zondag kwamen niet online, en omdat ik geen computer had, kon ik het probleem helaas niet oplossen. En eenmaal thuis gekomen, waren ze weg. Top! Not. Maarja, toch nog een volle inspiring-post, en zondag een dubbele photodairy. Hopen dat WordPress niet nog meer van die grapjes met mij uithaalt.

Elke zondag maak ik een inspiring-post! Hierin zal ik leuke inspiraties posten die ik door de week heen heb gevonden op Pinterest. Ik “pin” alles wat ik leuk vind, en zal dus eens in de week een selectie voor jullie maken. Ik ben overigens te volgen op Pinterest via @BeautyandBlond, waar dus nog meer leuks voorbij komt!
Om wat meer structuur in deze posts te brengen heb ik een indeling gemaakt: Nails, Hair, Makeup, Fashion, DIY’s en een quote. Zelf haal ik altijd veel inspiratie uit creaties van anderen, en dat wil ik graag met jullie delen.

Nails
1 2
Hair
1 2 3 4
Fashion
1 2 3
DIY
1 2
Quote
fe6b477577711be6ce919c4de0dbd375

Geef een reactie

