Lifestyle

Photochallenge met CherryCharlie

Van de week was ik weer lekker over Pinterest aan het struinen. En daar kwam ik een paar hardstikke leuke Summer Photochallenges tegen. Ik besloot een vriendin te vragen om met mij mee te doen. Ze is een collega van mij, en heeft ook haar eigen blog, CherryCharlieBlog. Het leek mij leuk om samen deze photochallenge te doen en elke dag een foto te plaatsen naar aanleiding van de onderstaande lijst van Jenni Marie Photography. Elke avond zullen wij deze foto op onze blog posten en natuurlijk blijf ik elke dag mijn usual posts schrijven, zie deze photochallege als een leuk extraatje voor tijdens de zomer.
Ga vooral eens kijken op Charlotte haar blog, ze schrijft een hoop over beauty en nieuwe producten. En hoe zal zij dit woord geïnterpreteerd hebben in een foto? Leuke vergelijking toch?

15af5f399e833a697a3633468564c3f7
Morgen beginnen we allebei met de eerste foto: Ice Cream! Vergeet niet elke dag een kijkje te nemen op onze blogs om te zien wat we gecreëerd hebben!
Mocht je ook mee willen doen, laat het dan vooral even weten, dan kan ik ook doorlinken naar jouw blog.

Doe je zelf ook wel eens een photochallenge? En wat vind je van deze?

Geef een reactie

