Swatches

China Glaze – 1071 Exotic Encounters

Soms heb je van die dagen, ik weet niet wat ik aan moet, wat zal ik met mijn haar doen, en in mijn geval: welke kleur nagellak wordt het vandaag? Op dit soort momenten kan ik echt heel erg gefrustreerd raken, kledingstukken die door de kamer vliegen, haar vast, haar los, haarlak, vlechten, en mijn stash doorstruinen, een nagel lakken, en het er weer afhalen. Dan ben ik ook echt niet te genieten, en vaak kies ik toch de eerste optie. Dus het was nog niet nodig geweest ook niet. Gelukkig heb ik al een tijdje een vriend, die ik dan om advies kan vragen. Net als elke man vind hij mijn vragen erg moeilijk: “Schat, welk jurkje is leuker? Maakt dit me dik? Staat dit bij elkaar? Is deze kleur leuk?”. Maar toen ik deze week met alle nagelkleurtjes naar hem toe kwam, was de keuze snel gemaakt: “Doe die groen maar!”, wijzend op het volgende lakje. Zelf had ik hier nooit aan gedacht, maar wauw wat is hij mooi.
Dus schat, als je dit leest, sorry voor alle moeilijke vragen en ingewikkelde keuzes, maar dit was een topper, dankjewel!

2013-07-03 14.05.332013-07-03 14.05.47Exotic Encounters, uit de On Safari Collectie van China Glaze. Een prachtige donkergroene lak. Door het glas lijkt hij wat blauwer, meer richting turquoise. Maar eenmaal gelakt, valt hij toch wat donkerder uit, en is de blauwe tint verdwenen. Dé reden van het swatchen van nagellak, in het flesje kan hij er heel anders uitzien! Deze lak met creamy finish dekt verschrikkelijk goed, na een laagje was het eigenlijk al voldoende. Alleen mijn pink scheen nog een beetje door, en daarom heb ik maar twee keer een laagje gelakt. En na 3 dagen zit hij nog steeds perfect! China Glaze lakjes komen in verpakkingen van 14ml, wat best groot is. Voor de ‘gewone’ (dus geen specials) collecties betaal je €5,95 per stuk. Dit lakje kocht ik laatst bij de Boozyshop, bij hun 25% korting uitverkoop. Wat dus weer even lekker scheelde in de prijs. Wat een pracht lakje, voor een mooie prijs.

Draag je wel eens groene nagellak?

4 thoughts on “China Glaze – 1071 Exotic Encounters

Geef een reactie

