Lifestyle

SPC #1

Echt ice-cream weer is het niet echt. Het zonnetje komt af en toe wel eens door, en je kunt wel met je jas open rondlopen, maar het windje is weer fris en de lucht is nog steeds bewolkt. Het einde van deze week schijnt het veel mooier weer te worden, wat dan even blijft hangen. Ik heb er nu al zin in!

De foto van vandaag, Ice Cream! In onze vriezer heeft mijn huisgenoot een mooie verzameling sorbets staan, heerlijk. Deze komen van de Albert Heijn, huismerk, en kosten €1,85. Mijn favoriete smaak blijft toch Mango. Alleen jammer dat het niet van mij is. #1Ik doe deze photo-challenge samen met Charlotte, zij zal ook elke avond haar foto uploaden. Daarnaast schrijft zij ook over beauty en een hele hoop producten. Ook benieuwd naar haar foto? Neem een kijkje op CherryCharlie!

Geef een reactie

