Lifestyle

SPC #2

Watermelon, hardstikke leuk fruit. Maar omdat ik er allergisch voor ben kan ik het helaas niet eten. Vroeger kon ik het altijd hardstikke goed hebben, maar de laatste jaren gaan steeds meer soorten fruit niet goed. Jammer, want watermeloen is zo lekker! Maar toen ik vanmiddag bezig was met posters bijsnijden en knippen viel mij iets op. De kleuren op de poster zijn precies een watermeloen!
2013-07-04 13.29.29SPC #2 Deze poster maakte ik voor onze Vestingbar Bistro-week. In de zomer run ik met een aantal vrienden de hele bar, mét restaurant. Elke dag serveren we een 3 gangenmenu voor €10, in verschillende thema’s. En ik was verantwoordelijk voor de promotie. Om hem lekker op te laten vallen gebruikte ik de kleuren groen en rood, precies zoals een watermeloen. Ik maak graag posters, en ben daarom ook een lid van de promotiecommissie. Deze is erg mooi geworden en ben ik ook erg trots op. Misschien komt het wel door die kleuren van een watermeloen!

Ik doe deze photo-challenge samen met Charlotte, zij zal ook elke avond haar foto uploaden. Daarnaast schrijft zij ook over beauty en een hele hoop producten. Ook benieuwd naar haar foto? Neem een kijkje op CherryCharlie!

Geef een reactie

