Lifestyle

Get to know me better-tag

PicMonkey CollageGeboortejaar: 1993
Hoe lang ben je? Ik ben ongeveer 1.70 lang, klein meisje dus.
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Huh, hoe laat is het. 17.10, pff. Auw, alles doet pijn. Zoals ik in de Summerphotochallenge al vertelde heb ik gisteren de hele dag gewerkt. Vroeg in de middag zijn we begonnen met alle techniek neerzetten, en na een uurtje eet-en-douche-pauze werd het tijd om te tappen. Rond 5 uur was de laatste ronde, en voor we klaar waren met schoonmaken, kastellen en opruimen was het al 8 uur. Snel naar huis om te slapen dus. Beetje jammer van de dag, en ik ben nog steeds een beetje moe, maar het feestje was wel hardstikke leuk.
Waar ben je op dit moment? Op mijn kamertje, bloggen met de laptop op schoot en kijken naar de Masterclass over Japans eten bij Masterchef.
Single/Relatie? Relatie, al weer langer dan een half jaar.
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Zorgzaam, enthousiast, harde werker en niet laten kennen.
Guy-crush/Girl-crush: Erg moeilijk. Ben niet zo into-celebs en ken ook amper namen. Mooie mannen genoeg toch? Een erg mooie vrouw vind ik Serena van Beautylab, prachtig lichaam en super mooi gezicht!
Wat zou je op dit moment graag willen? Geen pijn overal. Werken is best zwaar, en heb momenteel overal spierpijn of blauwe lekken. Een paar uurtjes voor mezelf, lekker douchen, masker, en vreselijk ongezond eten, kom maar!
Wat is je doel van het leven? Samen met de mensen waarvan ik hou een eigen leven opzetten.
Waar ben je bang voor? Dat ik niet mijn eigen leven kan vormen. Ik hoop gewoon te kunnen doen wat ik wil, een leuke baan te kunnen vinden, mooi huisje, en dat alles en beetje meezit.
Heb je je rijbewijs? Zeker. Al weer 2 jaar ondertussen. Ookal al rijdt ik niet zoveel.
2Nagellak of lipstick? Nagellak, heel veel nagellak!
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De na-lente. Als dat een seizoen is! Lekker warm, mooi zonnetje, maar nog niet zo benauwd en te warm. Ideale temperatuur is 22 of 23 graden. Lekker buiten liggen in je bikini, maar niet doodgaan als je een stukje moet fietsen. Dit is ook de tijd van de lente dat ik geen last meer heb van hooikoorts.
Wil je ooit gaan trouwen? Ja, voor mij hoort het er een beetje bij. Het hoeft geen droom-bruiloft te zijn, met paarden, kastelen, fonteinen en honderden gasten. Dat vind ik het geld niet waard. Maar toch zou ik graag beloven mijn hele leven met iemand samen te zijn, heeft net even iets extra’s vind ik. Maar als de man in questie dat liever niet wil, vind ik dat ook niet erg.
Ben je een healthy-freak? Nee, helemaal niet. Ik probeer een beetje op mijn eten te letten, op advies van de diëtiste. Maar daarnaast ben ik geen sporter of erg bezig met clean eten. Gewoon, niet te veel frituur eten of de hele dag achter de computer zitten.
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Ik heb lang haar tot flink over mijn schouders. Van mezelf ben ik blond, tegen het donker blonde aan. Ik verf het al een tijdje een tintje blonder, omdat ik dat net iets mooier vind. Mijn orginele haarkleur is een beetje saai met een grauwe waas, vind ik niet zo mooi. Maar de laatste keer verven (zie hier!) vind ik toch wel het mooiste.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe jas. Momenteel heb ik een stoer (nep-)leren jack van de Coolcat, maar die is wel eens aan zijn einde. Alleen alle jacks die ik tot nu toe heb gevonden zijn een beetje aan de korte kant. Qua makeup wil ik nog veel te veel, een mooie kleur rode lippenstift, goede highligther en nog honderd nieuwe kleurtjes nagellak.
Heb je tattoos/piercings? Nee, alleen gaatjes in mijn oren. Maar tegenwoordig draag ik eigenlijk amper oorbellen.
Draag je een bril? Nee
Wat is jouw perfecte pizza? Tartufo, met truffel dus. Of toch Quattro Formaggi? Zolang het maar in Italië is, en dan het liefst een steenoven.
3Wat is je favoriete eten/drinken? Moeilijk. Ik hou heel erg van zelfgemaakte pasta met eendenragout, maar ook van sushi, of een heerlijke kip met zoet zure saus. Ligt echt aan mijn stemming van de dag. Bij mijn ontbijt heb ik het liefst een groot glas koude melk. Overdag drink ik het liefste water, met halve liters tegelijk. ’s Avonds lust ik wel een Beerenburg Cola.
Wat is je favoriete parfum? Loverdose van Diesel, laatst gekregen van mijn lieve vriend.
Wat is het laatste wat je kocht? Een diepvries salami-pizza.
Wat deed je vanochtend om 8:00? Eindelijk op een stoel zitten met een halve liter Beerenburg Cola. Na een avond werken en schoonmaken gaan we nog altijd even nadrinken, de avond bespreken en gewoon even gezellig zitten. Vandaag was dat alleen wat laat.
Favoriete ijsje? Italiaans schepijs, en dan het liefst straciatella en citroen.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik slaap erg licht, en wordt snel wakker. En kan dan vaak niet meer slapen. Zodra ik wakker wordt wil ik vaak opstaan, anders mis ik zoveel van de dag.
Met hoeveel kussens slaap jij? Een groot kussen, soms een tussen mijn benen als ik wat last heb van mijn knieën of buik.
Ben je een ochtend of een avond persoon? Ik ben wel een avond mens. Ik heb niet echt moeite met opstaan, maar ik ben een stuk functioneler aan het einde van de dag. Al ben ik ook wel snel moe, en kan niet heel lang opblijven als ik niets te doen heb.
Ben je geordend of rommelig? Ik best wel rommelig. Ben vaak vanalles kwijt, en dan ligt het weer op een onlogische plek. Toch vind ik het belangrijk dat alles een beetje opgeruimd is en schoon is en niet alle kleren op de grond liggen. Ik ben gewoon altijd een hoop kwijt!
Wat wil je op dit moment graag zien? De zon. Lekker warm weer, zoals in April. Vrees dat we nog even moeten wachten.
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Tegen die tijd hoop ik klaar te zijn met mijn studie, een leuke baan gevonden te hebben, huisje samen met mijn vriend, misschien een kindje onderweg? In al die tijd hoop ik nog steeds te bloggen, ik vind het hardstikke leuk en geeft mij een zekere vorm van zelfvertrouwen. Nu nog wat daarin groeien
Wie mis je op dit moment? De thuisbezorgd-bezorger met nog meer slecht eten.
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn voeten, klein en lief, met mini teentjes.
Ben je verlegen? Nee, zou niet weten waarom. Ik ben gewoon mijzelf!
Heb je een accent? Nee, over het algemeen spreek ik ABN, soms komen er wat Achterhoekse uitspraken tussendoor en een aaiiR. Mijn moeder komt uit het Westen, en denk dat ik daarom een beetje met een kakker-R praat.
Heb je zussen/broers, hoe oud? Een zusje van 18.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Ondertussen is het vakantie, maar anders opstaan rond een uur of half 9. Lekker even douchen en ontbijten en dan is het studie tijd. Gemiddeld duurt dit tot een uur of 4. Dan is het tijd om huishoudklusjes te doen, wassen, koken, schoonmaken. En huiswerk en bloggen, wat ik ’s avonds ook wel doe. Soms moet ik ’s avonds werken of vergaderen en dan ben ik in de bar.

Je mag deze tag natuurlijk overnemen als je wilt!

Ik hoop dat jullie mij op deze manier een beetje beter hebben leren kennen!

One thought on “Get to know me better-tag

Geef een reactie

