Lifestyle

SPC #3 & #4

Photochallenge nummertje 3 én 4! Helaas een dagje later, want ik was heel erg druk. Samen met een hoop leden van de Vestingbar (waaronder ook Charlotte) heb ik de hele dag lopen slepen, hameren en bekabelen. Hardstikke leuk werk, maar ben er wel redelijk wat uren mee druk geweest. Eventjes naar huis om te douchen, en binnen een uur weer terug om de hele nacht te tappen. Het was UT Eindfeest, dus ik ben tot de late uurtjes aan het werk geweest. Dus sorry voor een dagje later, maar nu zijn ze er toch, de foto van gister én vandaag.

De opdracht voor gister was Sand. Momenteel heb ik deze verschrikkelijk leuke plantjes op mijn bureau staan, vergeet-me-nietjes! Een paar weken geleden kocht ik deze leuke potjes bij de Action en ondertussen zijn er leuke groene sprietjes aan het groeien. In een potje met aarde en zand!
#3En de opdracht van vandaag was Rain. Ik heb niet veel van de dag meegekregen, want ik lag lekker te slapen. Maar volgens mij heeft het niet geregend. Nu zit ik lekker met mijn laptop op schoot, Masterchef Australia Seizoen 2 te kijken. En eigenlijk is dit verschrikkelijk het-regent-buiten-gedrag! Dan zit ik natuurlijk ook graag binnen, volg ik een goede serie en hou mezelf bezig met telefoon en of laptop. #4Ik doe deze photo-challenge samen met Charlotte, zij zal ook elke avond haar foto uploaden. Daarnaast schrijft zij ook over beauty en een hele hoop producten. Ook benieuwd naar haar foto’s? Neem een kijkje op CherryCharlie!

One thought on “SPC #3 & #4

  1. Pingback: Get to know me better-tag | BeautyandBlond

Geef een reactie

