Lifestyle

SPC #5

Wind, dat is echt verschrikkelijk moeilijk vast te leggen met je camera! En ik moet ook zeggen dat ik niet zo heel veel wind gezien heb vandaag. Het was goed warm, wat ook wel weer een keertje mag. Mijn huis is wit, met dikke muren, dus het blijft redelijk koud in mijn kamer. Maar ik heb de pech dat tussen 3 en 7 de zon vol op mijn ramen staat, en het dus lekker opwarmt binnen. En nu het eindelijk een beetje afkoelt buiten, zet ik wijd mijn ramen en deuren open zodat het lekker door kan waaien. En dat doet het zeker, lekker zeg!

#5Ik doe deze photo-challenge samen met Charlotte, zij zal ook elke avond haar foto uploaden. Daarnaast schrijft zij ook over beauty en een hele hoop producten. Ook benieuwd naar haar foto’s? Neem een kijkje op CherryCharlie!

Geef een reactie

