Lifestyle

Eventjes Time-out

Lieve lezers en lezeressen,

Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik de laatste dagen een beetje afwezig. Weinig posts online, geen photochallenge en weinig twitterberichten of instagrammetjes.
Ik heb deze week het ongelofelijk druk, ik sta op (na een uur of 6 slaap) en ga naar de bar, om daar tot de late uurtjes bezig te zijn en weer snel mijn bed in te duiken. Het is hartstikke leuk, we runnen deze week namelijk zelf een restaurantje, en er moet gekookt, bediend en schoongemaakt worden.

Maar ik zit gewoon even aan mijn max. Dus helaas, even geen bloggen deze week.
Volgende week ben ik wel weer terug denk ik.

Sorry!

3 thoughts on “Eventjes Time-out

Geef een reactie

