Beauty/Review

Unboxing Glossybox Juli’13

And I’m back. Ik ben de hele week heel erg druk geweest met werken, en kwam vrijdag midden in de nacht thuis. En daar lag hij dan, op de mat, mijn glossybox!  Vier uur ’s nachts of niet, ik hem gelijk uitgepakt, zo nieuwsgierig was ik. Het eerste wat ik zag was een prachtig blauw doosje met koraal erop, wat zou erin zitten?

2013-07-22 13.46.27De Glossybox is een beautybox waar je je op kunt abonneren. Elke maand krijg je dan een mooie box thuis gestuurd, gevuld met beautyproducten, fullsize en/of minaturen. Voor deze box betaal je €15 in de maand, en daarvoor krijg je een hoop leuke producten thuis, die je dan lekker uit kunt proberen! Bij deze box waren twee edities van het GlossyMagazine bijgevoegd, erg leuk om te lezen in het zonnetje.
2013-07-22 13.46.36De tropische zomer heeft ons duidelijk getroffen. Gelukkig maar, want ik was al dat verschrikkelijke weer helemaal zat. Mijn huid begint al weer een mooi kleurtje te krijgen en heb al een hele hoop dagen geen dichte schoenen of panty meer aangehad. Wat voor leuke zomer producten zouden er in deze box zitten?
2013-07-22 13.46.53 2013-07-22 13.47.23Deze maand niet zo’n hele volle box, maar wel een hele hoop leuke producten. De lipbalm heb ik direct al eventjes getest, mooi kleurtje en erg fijne textuur. Er zat ook een 2-1 eyeliner en eyeshadow van jelly pong pong in, ben erg benieuwd wat ik daarvan zou moeten verwachten. En heerlijke verkoelende Foot Gel! Met al deze warme dagen moet ik nog steeds dichte schoenen aan tijdens het werk, in verband met glas en gladheid, en dan is zulke voetgel heerlijk als je eindelijk je slippertjes aan kunt doen. Ben erg benieuwd naar hoe fijn deze voelt en of hij snel intrekt. Toni&Guy is echt een heerlijk merk, maar ik had niet nóg een droogshampoo nodig, dat is een beetje jammer. En tot slot een heel erg klein flesje nagellak van Nails Inc. Veel goeds gehoord over dat merk, en ook zeker een mooi zomers kleurtje.

Conclusie
Deze maand een iets minder volle box, maar zeker niet minder bruikbaar. In totaal zit er toch meer dan €45 in de box, maar de producten waren deze keer wat duurder. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat dit de derde box op een rij is die een droogshampoo bevat, niet meer doen Glossybox!

4 thoughts on “Unboxing Glossybox Juli’13

  1. Pingback: Nails Inc – Shoreditch | BeautyandBlond

Geef een reactie

