Lifestyle

New-in!

Ondanks dat deze maand erg druk was, is er toch nog flink geshopt! Nu eindelijk de zon doorgebroken is en Nederland de tropische temperaturen ervaart, moesten er ook wat nieuwe kleren aangeschaft worden. En omdat de zomer zo lang op zich liet wachten, hingen de sale-bordjes al weer voor de winkels.

2013-07-30 11.24.14 2013-07-30 11.25.26 2013-07-30 11.26.32Een tijdje geleden kwamen mijn moeder en zusje naar Enschede, om samen naar de markt te gaan en wat winkels te bezoeken. De markt was deze keer iets minder uigebreid, in verband met de zomer denk ik. Deste meer tijd om door de winkels te struinen. Nergens geslaagd, behalve bij de C&A! Vijf leuke shirtjes en een vestje voor  de iets koudere zomeravonden. Alles was voor de helft van de prijs, de shirtjes kwamen uit op €3,90 per stuk en het vestje op €6. Zeker even de moeite waard om de C&A binnen te lopen.
2013-07-30 11.30.37Op de markt vonden we een grote doos met leren riempjes voor €1 per stuk. En na wat zoeken kwam ik deze twee gave kleurtjes tegen. Een blauw grijze en een koraal-oranje. Tegebwoordig vind ik deze riempjes erg prettig, omdat ik met dit weer wat vaker maxi-jurken en rokken draag, en een riempje het net eventjes afmaakt.
2013-07-30 11.28.16Een week daarna ging mijn zusje met mijn oma shoppen in Nijmegen (wat een geluksvogel). Ik kon helaas niet mee, maar zij kochten toch deze leuke maxi-rok voor mij. Zwart, lang, twee lagen, en precies in de goede maat. Bij de zomer horen ook insecten, muggen, bijen, wespen, horzels en andere nare steek-wezens. Ik ben redelijk allergisch voor ze, en krijg dan ook erg dikke bulten als ik gestoken word. Door het dragen van maxi-rokken en jurken komen ze niet bij mijn benen in de buurt, en zie je niet alle oorlogswonden van de afgelopen week. Ik had er nog eentje nodig, dankje oma!
2013-07-30 11.33.11 Bij de H&M bestelde ik twee leuke shirtjes, een hemelsblauw shirtje met open mouwen en een zwart vlinder-shirtje. Deze kocht ik beiden in de uitverkoop, voor €3 per stuk. Het wordt echt weer eens tijd om mijn hele kast uit te pakken, kijken wat mij niet meer past en weg kan, hopelijk is er dan wel plaats voor al deze leuke nieuwe shirts. 2013-07-30 11.31.35Het is dan wel zomer, en ik loop de hele dag op slippertjes. Maar mijn Tiger-sneakers en All-stars zijn echt aan het einde van hun latijn. Toen ik met mijn moeder en zusje een outlet-store binnen liep kwam ik deze rode van-a-likes tegen, en ze waren er ook nog eens in mijn maat! Dat gebeurt niet vaak, ik heb namelijk inimini-voetjes. En deze week vond ik deze ongelofelijk gave plateu-sneakers bij de H&M. Op de webshop stond dat ze ook in maat 36 beschikbaar waren, wat vaak een beetje groot valt. Toch heb ik ze besteld, en ze passen! Super leuk voor onder shortjes en rokjes, niet waar?
2013-07-30 11.34.49En dan mijn laatste shop-item, een nieuwe zonnebril! Een paar maanden geleden kocht ik een leuke, maar die begint een beetje te slijten. En toen ik in de H&M webshop deze gave met kleurtjes tegen kwam, kon ik hem niet laten liggen (a.k.a. uit mijn winkelmandje laten). Is die weerspiegeling niet verschrikkelijk mooi?

Nu is het weer tijd om even gas terug te nemen, en eerst mijn kledingkast eens volledig uit te zoeken. Wat past er nog, wat is nog leuk en wat kan er weg? I’ll keep you all up-to-date!

Heb jij nog leuke dingen gekocht deze maand?

 

3 thoughts on “New-in!

Geef een reactie

