Lifestyle

Marington + kortingscode!

Op zo’n rustige middag als vandaag, doe ik niets liever dan een serietje aanzetten (Masterchef Australia Seizoen 2 momenteel), het raam opengooien en over het wereld-wijde-web snuffelen. Vannochtend heb ik netjes mijn kamer opgeruimd, en kwam erachter dat ik veel bewaard heb. Oude tassen, dekbedden, en ongedefineerde troep. Een hoop heb ik weggegooid, het was oud, kapot of gewoon lelijk. Tijd om opzoek te gaan naar wat nieuwe dingetjes.

Ik kwam terrecht op Marington, een lifestyle webshop. Om eerlijk te zijn had ik nog nooit eerder van deze webshop gehoord, en was ik erg benieuwd naar de producten. En zo ging ik aan het surfen, tussen de damestassen en herentassen, sieraden, dekbedden, geweldig leuke muurstickers, hele mooie hamamdoeken en andere woonaccessoires. Ze hebben echt prachtige spullen. Vooral de tassen, net als (waarschijnlijk) elke vrouw zit ik te kwijlen achter mijn scherm. Leer en kunst leer, in allerlei vormen, maten en kleuren. De prijzen zijn erg mooi, €140 voor een handgemaakte kalfsleren tas, is echt niet veel!
Het enige nadeel voor mij blijft het feit dat €140 veel geld is. Wat zou ik graag zo’n tas aanschaffen! Maar helaas kan dat nog niet uit. Nog even sparen dus.
Daarnaast gelden er nog wat andere leuke voordelen, geen verzendkosten, 14 dagen retourrecht, en niet goed geld terug. Altijd mooi meegenomen.

Ondanks dat ik nog even moet sparen, heb ik allang een verlanglijstje gemaakt, die ik graag met jullie wil delen.PicMonkey Collage

Ik ben er helemaal weg van, klassieke leren aktetassen, met mooie vakjes, gespen en knopen. Deze heeft echt een prachtige bruine kleur. De andere tassen kun je mij ook zeker warm voor krijgen, wat een beauties!

En daarnaast heb ik nog iets heel erg leuks! Naast de uitverkoop die al geldt in deze webshop, mag ik ook nog korting weggeven. Met de kortingscode fD7JK36cS krijg je 10% korting op het gehele assortiment! Deze code is geldig tot en met 9 augustus, neem dus snel even een kijkje!

Wat is jouw favoriete tas van deze webshop?

Geef een reactie

