Lifestyle

SPC #6-10

Lieve lezers en lezeressen!

Zoals jullie misschien al gelezen hebben in mijn Photodiary, ben ik erg druk geweest afgelopen periode. Bloggen is er bij ingeschoten, mijn hoofd kon het eventjes niet meer aan. But I’m Back! En daarom een grotere update voor de Summer Photo Challenge, 5 posts tegelijk. Er zullen nog een paar van deze posts komen, tot CherryCharlie! weer terug is van vakantie, en dan kunnen we weer tegelijk lopen.
#6Het thema van foto nummer 6 was Sunshine. Twee weken geleden was het prachtig mooi weer, en waren mijn vriend en ik de hele dag bezig in de Vestingbar. Het terras is van beton, en verschrikkelijk warm. Maar gelukkig heeft ons kantoor een airco. Deze foto is vanuit dat raam genomen, mooi toch, die blauwe lucht?
#7De tegenhanger van de sunshine is natuurlijk opdracht nummer 7: sunset, ook wel zonsondergang genaamd. De Vestingbar is niet erg ver van mijn huis, en vaak lopen we dan ook, in plaats van dat ik de fiets pak. Op het moment van het nemen van de foto was het een uur of 10, en ging de zon onder achter de bomen. Het was tijd om na onze drukke VBistro week naar huis te gaan, met alle spulletjes. En  de kleuren van de lucht waren zo mooi en helder, jammer dat je de zon niet helemaal kon zien ondergaan.
#8Picknick! Persoonlijk hou ik niet zo van picknicken, het is veel werk, en al die nare insecten die op het eten afkomen maken het ook niet vele leuker. Maar twee weken terug heb ik met een groep vrienden een Bistro-restaurantje gerund. Onze eerste dag was in het thema van Italiaans eten. En als voorgerecht serveerden we anti-pasti, een selectie hapjes, waaronder worst, kaas, foccaccia, tapanade en een salade. Hartstikke geschikt voor een picknick. De foccaccia maakte ik trouwens zelf, zal ik daar binnenkort een recept van posten?
#9Adventure! Nou, dat is deze meneer zeker. Onderweg naar de supermarkt kwam ik hem tegen, maar heb helaas geen scherpe foto van hem kunnen maken. In de verte zag ik hem al aankomen, rood trainingspak, ski-stokken en een grote grijze baard. What the hell? Het is nog lang geen kerstmis! Naarmate hij naderdere bleek dat hij aan het langlaufen was, op wieletjes, en dat nog wel op die leeftijd. De rest van de weg heb ik nog verwonderd gekeken, wat zal dat een avontuur geweest zijn.
#10Voor de foto van dag nummer 10 was het woord: Beach! Nu hebben we hier in Enschede geen strand, en kom ik er (helaas!) ook niet zo vaak. Maar ik heb wel de perfecte methode gevonden om een beachlook te creeëren! Deze zal ik binnenkort met jullie delen in een tutorial.

Ik doe deze photo-challenge samen met Charlotte, zij zal straks ook weer elke avond haar foto uploaden. Daarnaast schrijft zij veel over beauty en een hele hoop producten. Ook benieuwd naar haar foto’s? Neem een kijkje op CherryCharlie!

2 thoughts on “SPC #6-10

  1. Whoeij! Ik ben ondertussen alweer een beetje verder, ben nu toe aan bicycle. Is het niet een idee om een extra Uier special te maken met alle VBistro recepten? Voor de leden?

Geef een reactie

