Swatches

Safari – Neon Blue

Het is weer zomer, en in de zomer draag ik het liefst witte en lichtblauwe jurkjes. Met zwart aan is het in de zon echt niet uit te houden. Een luchtig licht jurkje, of shortje met flobberhempje, heerlijk is dat.
Het mooiste om te dragen bij lichte kleren vind ik felgekleurde accessoires en knal kleuren nagellak. Vandaag is het weer zo warm (de teller staat hier op 32 graden), en draag ik een luchtig denimjurkje. Een mooie tint bij dit lichte jurkje is blauw. En laat ik nou laatst een neon-blauw lakje gekocht hebben.

Dit lakje is van Safari, en heeft neon-nummer 100. Het is een donker blauwe kleur, met een hint van groen. Persoonlijk vind ik hem niet heel fel, maar zodra je in de zon komt, of in de buurt van een UV-lamp, spat het blauw van je nagels.
2013-07-30 15.04.212013-07-30 15.03.46Mijn ervaringen met dit merk zijn erg positief. De lak droogt snel, twee laagjes dekken perfect, en er zijn verschrikkelijk veel kleuren beschikbaar. Safari nagellak bevat 14 ml per flesje, en is bij diverse webshops te verkrijgen. De prijzen variëren van €1,00 tot €1,50, lekker budget dus!

Wat is jouw lievelings-zomerlakje?

6 thoughts on “Safari – Neon Blue

Geef een reactie

