Lifestyle

Inspiring #7

En daar zijn we weer! En deze week met een overvolle inspiring-post! Normaal doe ik dit op zondag, maar deze week komt hij gewoon ergens tussendoor. Voor deze post wat meer herfst en winter-inspiraties! Leuke DIY’s, herfsty-hair-do’s en comfi warme outfits!

In Inspiring-posts deel ik allerlei leuke inspiraties die ik gevonden heb op Pinterest. Ik “pin” alles wat ik leuk vind, en maak dus vaker een selectie voor jullie! Ik ben overigens te volgen op Pinterest via @BeautyandBlond, waar dus nog meer leuks voorbij komt!

Om wat meer structuur in deze posts te brengen heb ik een indeling gemaakt: Nails, Hair, Makeup, Fashion, DIY’s en een quote. Zelf haal ik altijd veel inspiratie uit creaties van anderen, en dat wil ik graag met jullie delen.

Nails
1 2
Hair
1 3 4
Makeup
1 2 3
Fashion
1 2
DIYs
1 2 3 4
Quotes
66c22724b809aa27549984ca877e9c9c 97fd527be31868f3d2ae6c14aca54a98
Wat is jouw favoriete herfst-inspiratie?

4 thoughts on “Inspiring #7

  1. Wat een leuke post met hele mooie inspirerende kapsels, kleding en make-up tips!
    En laat ik nou net opzoek zijn naar een kapsel voor vanavond.
    Bedankt voor het delen!

Geef een reactie

