Beauty/Review

Hema Goodiebag

Afgelopen zaterdag werd er in de Vestingbar een High-tea georaniseerd voor alle dames. En Charlotte had beauty-goodiebags geregeld! Vanwege een grote bult huiswerk kon ik helaas niet bij de high tea zijn, maar Charlotte had toch een goodiebag voor mij bewaard!
2013-10-20 17.21.37Alle goodiebags waren leuk ingepakt. Uit een enveloppe had ze dit leuke tasje gevouwen, en elk tasje verschillend versierd met vrolijke tape. Ik kreeg het tasje met de groene blaadjes en de roze bloemetjes, zonde om niet te bewaren toch?
2013-10-20 17.22.17Aangezien het een high-tea was met alleen dames, had ze het initiatief genomen om deze goodiebags te regelen. Ze vertelde mij dat met de Hema contact gehad heeft, voor iets ‘klein en leuks’, en kijk dan wat er allemaal in zat! Deze producten zijn een selectie uit de nieuwe kerstcollectie van de Hema, en wat ben ik enthousiast! I Love It!
Goodiebag inhoudHet eerste product wat mij gelijk opviel waren de nagelstickers. Ik heb al vaker voor het schap gestaan, getwijfeld of ik een setje mee zou nemen. Ik had namelijk stickers van de Action geprobeerd, die zo verschrikkelijk tegenvielen. Over de nagelstickers van de Hema had ik al een hoop goeds gehoord, maar de patronen en kleuren dielen mij toen een beetje tegen. Maar deze rood-zilvere polka-dots, prachtig! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, jullie vast ook!

Metallic eyemousse, zilver, knallend, vol met glitter. Wauw! Zelf gebruik ik niet heel vaak oogschaduw, maar eerder een highlighter om mijn ogen wat op te laten vallen. Maar zo’n lichte kleur, vol met glitter, is zeker wel iets wat ik zou gaan gebruiken. En helemaal met de feestdagen.

Als laatste, nagellak, méér nagellak! Potje 136 om precies te zijn. Ik ben altijd erg tevreden over Hema nagellak, en een erg metallic zilver had ik nog niet eens. Zal deze net zo goed blijven zitten als mijn eerdere Hema ervaringen?

Wat ik erg leuk vind is dat Hema allerlei producten met elkaar heeft gematched. Zo kun je je hele look in een keer kopen, zonder dat je meerdere winkels af moet, om op zoek te gaan naar “die oranje-rood-bruine tint oogschaduw die zo mooi past bij die nagellak van Catrice”. Het feit dat ze “sets” verkopen is ook erg handig als je niet zo thuis bent in de beautywereld, en toch er mooi uit wil zien met de feestdagen.

Wanneer deze collectie uitkomt weet ik nog niet, en via internet kon ik het helaas ook nog niet vinden. Maar desondanks toch een erg leuke vooruitblik. Ik hou de schappen in de gaten, en zal jullie zeker op de hoogte houden als deze prachtige collectie verschenen is!

Wat vind jij van de beautyproducten van de Hema? 

10 thoughts on “Hema Goodiebag

Geef een reactie

